UMAS ögon på besök


Idag har jag haft 4 föreläsare. En från UMAS mikrobiologi avdelningar som tar hand och patienters prover genom att analysera dem och mycket mer. Väldigt intressant och realistiskt, kopplat till patienter som verkligen existerar. Skulle kunna skriva hur mycket som helst kring detta då det är precis en del av vad jag studerar, men håller mig i kopplet då ni antagligen inte hade kopplat någonting om inte alla grunder las fram på köpet eller då ni är kunniga kring ämnet. De tre senare var i samband med projektledning varav man fick höra kring 3 arbetsmodeller, som inte var så värst spännande att lyssna på i början. Bara massa svammel om samma sak fast från ett annat känt håll.

Fick ett chockbesked idag också, ett irritationsobjekt! Jag hade planerat att påbörja och avsluta ett grupparbete imorgon, som vi fick idag, just av anledningen att jag lämnar landet på söndag. Då får man bita ihop och kämpa med det direkt. Jag hade även tänkt att skicka in en rapport, fixa till redovisningsmaterialet till Hansa Medical och packa på kvällen. För att på morgonen åka till Trelleborg och kolla på de svenska mästerskapen i taekwondo.. för att sedan jobba på kvällen.. sova över hos Monica och flyga iväg till Teneriffa på söndagsmorgonen. Och såklart hinna träffa Babe.

MEN! Så kommer vi till chockbeskedet som rubbar precis allting. Jag måste jobba i Lund imorgon till sen sent imorgon. Detta resulterar i att jag inte har en möjlighet till att ta mig till Trelleborg dagen efter eftersom jag måste vara skärpt på jobbet även dagen efter. Hinna med att packa och ringa runt till de som berörs av min resa.

Och nuuu... måste jag springa iväg. TakeCare / A




Kommentarer
Postat av: Lika anonym ;) !

Älskade den där LÄNKADE "Anonym"!



Haha men även om DET inte hade avslöjat dig så hade nog ordet "snööööö" gjort det :P

2008-12-09 @ 01:29:53
URL: http://pace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0