De värsta gästerna..


Godkväll, har precis duschat och tittat lite på TV efter att ha kommit hem från träningen. Min dag, som jag fruktade så mycket, gick bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag tackar alla som fanns som mitt stöd igår, det behövdes verkligen.

Min dag, som jag fruktade så mycket, bestod av en så kallad grillning. Jag hade fyra otrevliga "gäster" som skrek på mig/varandra, pratade hela tiden, kastade marker över hela bordet, flyttade kort, tog kort, la till/tog bort sina insatser/varandras insatser, lyssnade inte på mig och var allmänt kalla-på-vakten gäster eller förbud-att-spela-vid-mitt-bord gäster. Gästerna från helvetet rent ut sagt!!! MEN det gick och jag sitter här hel och kry! Jag klarade det, trots min negativa inställning och känslan av att kasta ut hela cashboxen genom fönstret när jag väl stod där. Det känns väldigt bra nu i efterhand, så det var en väldigt bra idé att grillas, för nu lär man tänka på det mer än vad man har gjort tidigare. En del gäster fuskar om de får tillfället!! Man kan ju inte vara hur snäll och naiv som helst i denna världen, tyvärr.

Fick mitt anställningsbevis idag också, känns toppen! Och det var inte värt att frukta detta tillfälle så mycket som jag gjorde heller. Men det är bara så typiskt mig med mina höga krav och behov. Vad hade man varit utan det överhuvudtaget? Plus att jag håller på att bli förkyld, pga elefantsnytaren säkert. Hur irriterande är inte det?!!



Ska nanna nu, lång dag imorgon. Ha det underbart! (bild tagen från google)
TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Monkey

såna gäster har jag också haft. Fast de brukar lukta sprit. Usch på dem säger jag ^^

2008-11-27 @ 22:20:31
Postat av: Liza

Känner igen mig i ditt inlägg :)

2008-12-02 @ 12:10:25
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0