Farsdag - Laserdome!


Godkväll godkväll! Hoppas allting är bra med er, själv sitter jag här och är trött. Tänkte bara lämna mina små fotspår här för att sedan nanna kudden. Idag är det farsdag, vilket jag såklart spenderade med Pappsen. Jag tog honom till laserdome eftersom han aldrig tidigare testat på att skjuta runt med en laserpistol. Så det var på tiden! Det var jätte skoj och Pappsen var jättelycklig över det hela! Vi har alla ett barn inom oss, oavsett ålder! =D

Vi var riktigt grymma tillsammans, Hulken och Rambo!! Jag råkade trots min grymhet riva upp ett 6 centimeters märke på mitt vänstra höftben haha, men who cares! Det var jätte skoj ändå! Det idiotiska var att de fyllde hela lokalen med rök, vilket försämrade hela spelet eftersom man kände sig svag och blind för en stund. Vi har faktiskt precis tittat på Surf's up också, som faktiskt är en jätte fin film! Har tom. redan sett den en gång tidigare. So see it!

Igår var det förresten sista dagen för By Light i Slottsparken, där en mängd med bilder togs. Jag tänkte lägga upp dem imorgon eftersom de är värda att se! Men nu är det dags att lämna världen för en stund, så vi ses och hörs imorgon.



Sov gott mina vänner, (bilder tagna från google)! TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: caroline

vad roligt att du gillar att kika runt i min blogg :D:D laserdome vad roligt!! Kramis nattinatt

2008-11-10 @ 01:49:55
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: alec

tack :) tack så mycket...

Hur mår du idag???

kram

2008-11-10 @ 14:50:43
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0