Invigning - KALKON !


Åååååh vad jag har längtat efter att få sova ut, men vad händer? Jag vaknar 08:00 istället! Det är bara så typiskt! Gick då ut med min ängel och har städat hela huset sen dess, nu är det äntligen rent och fint överallt. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har en hög med papper och böcker intill mig som jag bör sortera. Men jag känner inte riktigt för det för tillfället.

Sitter och ventilerar djupa funderingar kring alltid som jämt inträffar och kan inträffa. Har även pratat med en del sötnosar som jag inte har pratat med på ett bra tag under dagen. Det är iaf. så det känns eftersom allting bara stormar förbi. Snart är det tom. vinter, och mitt träd utanför mitt fönster har redan tappat 90% av sina löv. När? Rödgula små rackare håller sig kvar på topparna i hopp på räddning. Man kanske ska göra dem sällskap?

Hela huset luktar KALKON nu, sååå gott! Är så otroligt hungrig! Jag älskar mat! Fastän jag rasat i vikt, fruktansvärt. Hjälp mig upp! Vårt kök är nästintill klart (en renovering har pågått hemma hos oss i några månader) så idag har vi slängt in en tjockis kalkon i ugnen just av den anledningen.



Oh ja, kanske dags att sortera högen som stirrar på mig? Lika bra, den kan ju inte ligga sådär. Gud vad mörkt det har blivit, klockan är ju bara strax innan fyra. Usch eller woho!?

Nåväl nu avlägsnar jag mig! Bild tagen förra veckan, min ängel i solsken. TakeCare / A



Kommentarer
Postat av: alec

olika anledningar, övergrepp som barn och massa skit, legat inne på psyket antal gånger sen jag va 14 sen bott på behandlingshem 3 år.



ja exakt det kan alltid vara bättre..

KRAM

2008-11-08 @ 15:57:19
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: caroline

vi hade gemensam ekonomi :D

2008-11-08 @ 20:03:36
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: alec

jag hoppas att jag är stark. nu är jag endå så pass gammal att jag har en annan syn på livet..

Hur är det med dig då`?

2008-11-09 @ 13:11:01
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: caroline

Vi jobbade ihop pengar innan sedan sponsrades vi lite av släkt och familj :D hoppas du fick svar nu ? hihi. kram

2008-11-09 @ 17:32:40
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0