It's gonna take a miracle to bring me back


Idag är det de osynligas dag. Många tankar och mycket kärlek åt alla som lämnat sina nära och kära (..) Sitter fortfarande i min morgonrock efter att ha vaknat ett flertal gånger pga mardrömmar. Är så sinnessjukt seg att jag inte ens har orkat vakna tidigt för att gå ut och gå eller ta en dusch. Laaatmaaaask, men sanningen är den att jag MÅSTE hoppa in i duschen NU för att hinna med maten och bussresan in till stan. Dags att jobba snart för att sedan bli ett monster inför natten, yeaah! Ska bli dunder skoj! Bli inte rädda för mig om ni stöter på mig, jag är varmblodig ända ut i fingrarna :)



Ha en toppenskoj dag och kväll! (Bild tagen från google)
TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0