Känslan av att svimma av..


Det har hänt förr och det händer igen. Inte för att jag har det dåligt, men jag mår inte så bra nuförtiden. Har så mycket att tänka på, vara orolig över och göra, att jag inte ens vet vad jag ska börja med eller känna ibland..

Efter att ha pluggat lite på HS idag trodde jag att jag skulle flyga ned i marken med näsan före när jag stod i kön till bussen. Men turligt nog gjorde jag inte det. Känslan som expanderar inom mig jämt är obeskrivlig, men den finns där och jag vet inte vad jag ska göra för att få bort den. Man bygger upp någonting som man tror/litar på och mår bra av, men så rasar det om och om igen av sig själv. Vad gör man då?

Jag fruktar även morgondagen.. men jag vet om att jag kan klara det om jag vill. Jag tänker klara det! Men jag fruktar den ändå och hade behövt ett stöd för att hitta mina krafter som utlöses vid helt fel tillfällen. Det kommer bli så sjukt tufft, har hört hur andra har upplevt hela händelseförloppet (direkt). Man kanske måste få uppleva det sådär för att bli starkare? Allt man fruktar, men inte dör av, blir man ju bara starkare av..

Filmen igår var förresten asrolig, jag hade svårt att koppla av men gjorde det till slut. Den var så rolig att den fick Babe att gråta av allt skrattande, det var trevligt att se och höra. SE DEN, för den är värd att se om man vill skratta på!! (bild tagen från google)



Ska lägga mig nu, är så trött pga allting att jag bara vill sova sova sova...
TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: alecc

varför mår du bara ok?? :(

jodå det är skit bra med mig :)

2008-11-25 @ 12:46:49
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0