Snö har ocuperat Malmö (2)


Jag somnade på ett riktigt dåligt humör efter träningen igår, det enda positiva var att Babe väntade utanför träningen (...) Annars var jag inte vid ett bra tillstånd. När jag vaknade imorse traskade jag ofrivilligt in i köket och såg det jag inte trodde jag skulle få se.. SNÖ! Det hade snöat, jag stormade direkt in till mina päron och berättade den fina nyheten. Inte för att det kanske är så fint med slask, vilket det tydligen skulle bli då det bara var ett litet hölje på marken, men NU är det grymt mycket snö. Det faller massvis med snöflingor hela tiden, vilket är hur mysigt som helst om man befinner sig i en varm miljö. Måste kila nu..

TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Meli - snötrött

Whats up with the snow people? :P

2008-11-22 @ 14:30:28
URL: http://pace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0