Your so gaaay!

Ååh så skönt! En vecka fylld med en mängd av stress och lite sömn är ÖVER!! Ligger i min säng nu (ja jag vet att det är fredagskväll) efter en skön dusch, pedikyr, manikyr och allt annat smått och gott som får en att må ompysslad på egen hand. Är sååå förbaskat trött att jag hade kunnat somna redan nu, men jag ska verkligen inte göra det. Hade tänkt mig att titta på en film faktiskt, vilket jag inte har gjort på evigheter, och hoppas på en överraskning som kanske smäller ikväll. Ska bli så underbart skönt att vakna upp imorgon och känna att man lever iaf, ser jag verkligen fram emot.



Nu är det myspys med min lilla ängel som gäller! :) (och ja, det är mitt huvud till vänster!)
Ha en fin fredagskväll! TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: alec

tack :)

jag har en depression sen 8 år tillbaka så det är väl därför jag mår dåligt :S



hur är det själv??

kram

2008-11-08 @ 15:03:43
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Meliii

vilken söööt vovve!!! :D Vill oxå ha en sån =(



Det var snack om dig ikväll! så nu kan jag passa på: Amanda, kan du Java?

hahahahahaha, now i said it!



psst, för tips om vad det rör sig om, gå in på min blogg! haha!



:$



2008-11-09 @ 23:39:26
URL: http://pace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0