Alla hjärtans dag - Trelleborg Open 2009

Det var ännu en vacker dag med underbart väder och en känsla av att det snart är vår! Och efter våren kommer ju som vi alla vet, sommaren! Det är nu alla fina känslor frisläpps och man blir extra glad för att man vet att det snart blir varmt och skönt igen! Vårkänslorna är på G!!

Min alla hjärtans dag spenderade jag inte i sängen, som jag borde ha gjort efter besöket på akuten dagen innan. Men jag hade planer, som jag inte tänkte låta någon sjukdom vara bromsklossen. Tränaren hämtade mig på morgonen och gav mig dagens första ros vilket var jätte omtänksamt och snällt av honom, tack åter igen =) På morgonen fick jag även kramar, pussar och en alla hjärtans dag kudde från mina päron, kärlek <3

Igår var jag på Trelleborg Open 2009 i princip hela dagen och tittade på alla eliter som rest hit från världen över. Det var verkligen trevlig underhållning med deltagare av världsklass från många olika länder. 40 internationella domare från hela världen kom och säkerställde rättvisan och det blev fair play för alla till slut också. Och de elektroniska västarna, de tycker jag verkligen inte om. Oavsett om man träffar eller inte så blir det inte poäng förrän man har träffat tillräckligt hårt. Sparken som blir poäng är beroende på vilken viktklass man kör i, då kraften mätts efter det.

Har en del härliga bilder som jag bara måste dela med mig av
(finns ingentig bättre än att ha med sig sin kamera)

 
Världens största banan (från ecuador)!? På tal om bananer, visste ni att en riktig
banan är jätte liten och har svarta frön som är över 1cm stora
!?



Hahaha denna bilden är bara sååå klockren! Varning? Ja klart!
Men hahaha FÅNGAD på bild, fy fy fy fy Norge som laddar inför en huvudspark haha xD



Christan (tränaren) och jag =)



Tyskan faller av Finskan. Här kan man se de förbaskade elektroniska tavlorna med kraften i siffror där nere.



Min favoritbild. En huvudspark som är ett hårstrå från att träffa henne rakt i ansiktet.
Till höger om bilden satt första hjälpen i förebyggande syfte.



Här har vi en bild på männen. Kanske inte den mest skönaste sparken på Hong, men det är väl sådant man får ta. Den mest komiska händelsen var att det var 2 män som sparkade varandra i rumpan samtidigt, så de stod där med kulsprays burken samtidigt innan de körde vidare igen hahaha! Snacka om gigantiska blåmärken!


Frankrikes puttspark.



Min nya start efter mitt uppehåll. Och jag har inga planer på att lägga av. Nu ska jag framåt. Har en månad på mig att träna upp mig till en personlig godkänd grad för att hoppa upp på den riktiga mattan. Jag börjar såfort penicillinen har släppt min kropp.. Det gäller att ha tålamod, har varit skadad ett bra tag nu också (överansträngd muskel). Känns pest, men efter regn kommer sol! Ha det fint mina vänner! Take Care / A





Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Vårkänslorna är helt klart på väg, läääängtar!

2009-02-15 @ 20:54:25
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Hejsan!!

Tränar du sån sport??



Vad roligt när man kan träffa gamla kompisar så!!

Allt är fint med mig annars!!

Händer det nåt kul i veckan??

Kramar

2009-02-17 @ 15:02:02
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0