Att göra barn i skolan


Från att ge sig in i leken till att inte acceptera dess regler. Vilken lek, och vilka regler handlar det om? Inga! Bort med tramset och in med den realistiska synen på att älska och bli älskad. Känslor kallas det, om man släpper loss och lever ut det som ständigt vill blomma ut utan att tänka på dess konsekvenser jämt och ständigt.

ALLA
har vi känslor.

Idag har jag sett en ny sida från en av mina närmaste vänner. En sida jag inte trodde jag skulle få se. Men en sak är då rätt så klar: Man vill alltid ha det som man inte kan få (på det sättet man vill ha det på). Alltid. Och det mest idiotiska kring det hela är att man låser fast sig vid att det kommer bli som man vill ha det. Eller som det har varit tidigare? En utmaning.

Vi gjorde barn i skolan idag. Ja, vi gjorde barn!! Och det blev en mängd med snorungar, hela 18 stycken!! En härlig uppgifts-uppsättning för att förstå hela poängen. 4 påsar med mammor, 4 påsar med pappor och mängder med alleler i respektive. Spännande upplevelse, var en allel från att vara enäggstvilling med Tjompan! =D

Blev även slagen av en mängd med plugg i ansiktet idag, dags att jag tar tag i allting innan det tar tag i mig!! Måste beställa hem ett par böcker och läsa några kompendier innan jag lägger mig ikväll. Hoppas allt är bra med er annars och att ni har haft en fin tisdag. Vi ses och hörs!!

TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0