Ost ost ostbågar!


Att sova är det skönaste som finns. Kroppen befinner sig i ett mysigt och varmt nedbäddat tillstånd samtidigt som ens medvetende har svepts bort till den andra världen. Sömn behöver vi alltid, kroppen behöver varva ner och bearbeta allting som har pågått under dagen. Under dagen, det som inträffar hela tiden, varje minisekund.

Dagen blev en mysig sitta inne dag, vädret är verkligen inte så utbjudande. Babe kom över en stund och nu hade jag tänkt att bädda ner mig och se en film. Men då jag har så svårt att bara bädda ner mig själv och bara se en film, så är det kanske lika bra att jag bara börjar plugga istället..?!

Hade helst velat träna men då min krasslighet inte är över så får jag binda fast mig vid sängen helt enkelt. Fruktansvärt irriterande men jag får se det från den ljusa sidan, tid över till att läsa!!

Jag befinner mig även i en situation jag inte vill befinna mig i längre. Måste öppna mina ögon, som jag annars är så bra på att öppna..

TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0