Stress, Plåtning, Jobb, Shopping och Sömn!


Vilka hektiska dagar! Känner att jag nästintill glömt bort min lilla blogg, och är ledsen för er som har drabbats av min idiotiska inaktivitet. Har haft en del att göra och kommer vara 100%igt frånvarande i helgen!!!

Har varit allt från plötslig plåtning i Turning Torso till shoppoholic feber med syster, men även en hög med böcker som träffat mig rakt i ansiktet. Måste verkligen P L U G G A stenhårt nu, annars kan jag slänga mig i kanalen..

Idag fick jag min första riktiga STRESS-känsla igen, då jag känner att jag inte har lika bra grepp om allting längre + allting som lagts på idag.. och imorgon och de kommande veckorna *biter i min kalender*  Men nog med denna känsla, klockan är snart 20:00 vilket resulterar i många timmars läsning! Såååå ha det finast så återkommer jag med många bilder från de senaste dagarna snarast, och jag ska även hugga fast mig i bloggen lite bättre =)

TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Thanx :D



Känner igen mig lite i det hektiska, men gillart!

2009-02-26 @ 20:07:17
URL: http://SexandtheCitty.tk
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid med tvillingar.

Vad jag tänkte på?

2009-02-26 @ 20:10:43
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid med tvillingar.

Jaha! Nej jag planerade ju inte att skaffa barn. Använde kondom men som sprack utan att vi märkte det. (annars hade man ju kunnat övervägt att ta dagen efter piller)



Jag är inte heller emot abort men eftersom båda jag och min pojkvän vill behålla barnen så anser jag inte anledning till att vi skulle ha gjort abort. Sedan har Hampus god ekonomi och det är viktigt. (Mina föräldrar ska ju inte behöva betala för mina barn helst)

2009-02-26 @ 20:25:05
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid med tvillingar.

Jag går i skolan nu och ska försöka stanna så länge jag kan. Om jag måste vara hemma så ska jag plugga hemifrån. (Har bra betyg så kommer inte påverka mina betyg så pass mycket)



Sedan blir det mammaledig innan jag pluggar vidare på gymnasium och efter det troligtvis pause innan högskola. (Jag vill bli läkare, helst barnläkare. Skulle klara det om jag kämpade.. har som sagt inga problem med att plugga)



Mina föräldrar har accepterat det nu. Hampus föräldrar har alltid varit positiv till det.



Jo vi båda är unga men speciella.. :) Jag vet inte om Hampus och jag kommer vara tillsammans för alltid men i alla fall länge. Och jag vet att han i alla fall aldrig kommer lämna sina barn. (Min mamma och jag har pratat om hur det blir om det tar slut, så det är löst)



Vi har varit tillsammans på riktigt sedan barnen blev till. (Vi blev tillsammans innan jag visste att jag var gravid) Men varit bästa vänner i 2 år. Låter rätt dumt men det är verkligen inte så hemskt som det låter..^^ Vi bor tillsammans nu också.

2009-02-26 @ 20:50:25
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: sara

Tack det samma! Leopardfläckar är det bästa jag vet!!

2009-02-27 @ 11:07:37
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: A-*

hahah härlig kommentar

ahah det skulle fan också jag gjort :P

2009-02-27 @ 18:57:34
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0