BlackJack snurren


Då var ännu ett pass avklarat, med 100%ig vinst. Någonting som föll som en överraskning för mig då jag knappt kunde se någonting framför mig. Min huvudvärk hade kunnat klassificeras som en jordbävning 5 på richterskalan i hjärnan. Minns inte ens senast jag hade ett sådant skalv i huvudet. Turligt nog var det mot slutet av passet, och det var heller inte ett nattligt sådant. Men oturligt nog (i detta avseende) blev bordet givetvist stormat under slutet då min huvudvärk växte sig maximalt. Jag informerade mina gäster vad det var för fel på mig och lyckades hantera hela situationen utmärkt. Trots mina darrande händer, återkommande värmeslag, växande huvudvärk och tryckande ögon kunde jag sköta mitt jobb. Detta är jag verkligen stolt över, att jag kunde behärska mig vid en sådan situation, då jag helst hade velat lämna allting och bara sova bort snurren.



Imorse var vi rätt många på träningen, en del nya men även de som inte har tränat på många år. Det finns verkligen ingen bättre självkänsla än att ta tag i sin överklappade träning igen. Jag är så nöjd över mig själv. Oavsett hur lång tid det tar eller vilka konsekvenser det kan få, så är det värt vartenda öre.

TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Cat

Usch och fy för huvudvärk. =(



Kul du gillade skämtet! ;)



Här händer inte mycket just nu..

Skall sätta igång med lite jobb nu, sen ska jag iväg o jobba kl 17.30. O ikväll ska jag kika på trollkarlens hemligheter! =P

Sett det?

2009-01-18 @ 15:16:13
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Angie .

Det är kul att träna :)



Sv: Ja, jag har märkt det :). Tack för dina fina ord!

Ha en underbar söndag.

2009-01-18 @ 15:42:11
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
Postat av: ida

sv: tack , jag tycker om den jag med ;) träning är verkligen det bästa som finns.

vad är det du jobbar med? nån form av personlig tränare?? :D

2009-01-18 @ 20:25:50
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: jessy

sv: åh TACK så mkt :) kisskisss!!

2009-01-19 @ 13:21:07
URL: http://chessdo.blogg.se/
Postat av: Dp

Haha, har du testat din blogg i Firefox någon gång? :D

2009-02-13 @ 12:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0