Crime Scene Investigator


Nu är ännu en vecka avklarad, vad tiden går fort. Har under veckan lyckats bli förkyld, trampat i hundavföring, pluggat på väldigt bra och myst till vardagen så gott jag har kunnat. Igår var jag i skolan och laborerade, men även uppgifterna och rapporten blev färdigskrivna. Kvällen spenderades med Babe, annat gott och filmen Death Proof. En film som hade kunnat bli så mycket bättre, men var ändå en rätt så sevärdig film.



Fick med mig ett par bilder från min syster igår också, bilder från Kroatienresan 2004. Vilka minnen och hur tiden går fort!!! Det är skrämmande. Det är redan år 2009 och snart har man bl.a en kandidatexamen i fickan. Så mycket man har lärt sig, varit med om och kommit fram till.. wow.. livet är fyllt med överraskningar!


Bild från Kroatien 2004; syster, systers man, jag och min systerson =)

Har ni förresten varit med om att ha blivit jagade under en väldigt lång tid, tagit hårt avstånd, fått avstånd och slutligen blivit sugna på att jaga?!

Ha det fint ikväll, vi kanske ses i den andra världen! TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Ja, jag vet precis hur du menar :D



och det där med att jaga, jag har varit med om det fast tvärtom.. Alltså att jag jagade som en idioot först och gav upp efter ett helt jävla år men blev helt dissad.. sen kom jag över det och men helt plötsligt blir jag nu jagad och då känner jag baaaa DRA ÅT HELVETE liksom..

2009-01-31 @ 19:02:21
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Angie .

Den filmen har jag sett ;)

Tjusig bild annars!



Sv: Aaaaa, Ben&Jerrys är sjukt gott. Har du nån favorit av dom :)?

Desamma <3

2009-01-31 @ 21:38:15
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0