Skola: Nallebjörn!


Jag kommer alltid på någonting vettigt att skriva om när jag sitter på bussen, men såfort jag sätter mig här så har jag tappat allting. Nu har det inträffat så mycket igen att jag har tappat min tråd. Jag sitter och myser med en nallebjörn jag fick av en klasskompis idag, hur dundergulligt är inte det? Fick även ett par ÖRhängen från henne, en sen julklapp. Hur trevligt som helst, blev väldigt glad och varm i kläderna. Tack så jätte mycket åter igen! =)



Nu är de dags att uppdatera sitt CV för att hitta sig ett lämpligt sommarjobb, är inte lika kräsen som jag förra året. Har trots allt dealer-jobbet hela sommaren, men det är enbart under helgerna. Är man ledig tre månader behöver man ett heltidsarbete annars blir myrorna alltför svåra att få bort i byxorna.

Idag har jag fått många och stora tankar pga. olika händelser, som tyvärr resulterade i en huvudvärk som fick mig att somna på bussen hem. Jag vet inte riktigt vart jag ska sätta mitt finger för att vara så tydlig som möjligt. Har inte ens en aning om vart jag ska sätta det själv, har verkligen en flock med fåglar flygandes i hela min virtuella värld för tillfället. Därför är det dags för mig att fånga in ett par.

Tänker fortsätta med mitt CV nu, för att sedan läsa igenom lab.manualen inför morgondagens laboration och köra till träningen för att sparkas lite! Det har jag ju längtat efter. Har dessutom träningsvärk i hela ryggen efter gårdagens yoga!!

Aaaaand im out! Take Care / A

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas på sommarjobb!

2009-01-21 @ 20:57:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0