Stämplade Utskrifter som pratar


Har precis duschat och avnjutit en snickers, som jag egentligen inte får äta. Men den var så god och den skrek efter mig genom hela huset. Jag har bara tillfredställt den, men även mig själv =)

Idag tog det mig 2 timmar att lämna sängen. 2 timmar för att äntligen ta mig till Södervärn och möta upp mina projektmedlemmar för att åka in till Lund. Vårt projektarbete för Hansa Medical i Lund, som jag har skrivit om förr, har gått igenom! Wohooo! Så nu är det business for real. Mötet gick hur bra som helst och de nya projektmedlemmarna är hur söta som helst, vi är som en skolskapad familj på 8 personer!!  Hur varmt och trevligt som helst, hoppas det bara håller i sig. Det är oftast så i början med precis allting, innan någonting minimalt inträffar och så rasar allting. Och det största problemet är att man inte är tillräckligt vågad, öppen och ärlig. Har man någonting på hjärtat så ska man säga det, oavsett vad det är. Det är mångas problem idag, i alla områden: familj, förhållanden, jobb, skola osv. P R A T A !!!!?

Har idag bara småpluggat och vandrat runt i stan med Babe. Vi åt, hittade en fin tröja och underkläder åt honom och åkte hem. Angående gårdagen så kände jag verkligen ett vulkanutbrott inom mig, det var precis som om jag hade laddat upp flera mångliters lava som bara exploderade samtidigt. Anledningen är klockren, en bägare som runnit över. För hur länge kan man hålla på egentligen?! Det går bara inte i längden, jag tänker inte ha det så. Förändring tack. Vart tog mina hårdhandskar vägen?! Har jag lagt undan dem pga min förkylning!?



Sov gott mina vänner, vi ses imorgon! TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det är ju så, jättekul och se vem det är som sitter bakom datan och skriver:) Fler bloggmiddagar helt enketl:)



D e bara bra med mig, gör du idag då?



Ja den e ganska kul:) Kommer en ny fräckis varje da så bara o kolla in:)

2009-01-29 @ 12:56:06
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Angie .

Snickers är riktigt gott! Varför får du inte äta det :O?

Stan är kul! Är du förkyld :(?

Sv: Haha jag vet.. Är bara det xD

Puss&Kram ;*

2009-01-29 @ 13:12:13
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0