Du är exemplarisk!


Vilka mardrömmar jag hade inatt, helt ofattbart. Hela jag befinner mig i en j*vla mardröm just nu, men jag vet precis vad jag behöver och vill göra med mitt liv. Vilket är den skönaste känslan någonsin. Att se ljuset och veta vart man ska ha sina händer och känslor framöver.

Vaknade av mitt larm imorse, men ville inte lämna sängen eller ta mig till skolan. Jag stannade hemma idag, och får ta min tsunami av stresskänslor utan att klaga. Kommer att bli jätte bra för att IMORGON tänker jag stanna på skolan så länge det går innan jag måste hem om innan jag kör och hämtar min polska kusin från Ystad.

Har inte gjort någonting speciellt idag, mer än att ha bearbetat alla handikappade känslor som flyger upp med jämna mellanrum: var på sjukhuset med mamma som vanligt, städade huset, räddade fiskarna från att försvinna bland alger och har småpluggat. Snart är det dags att ta sig till träningen med, ska bli så skönt att träna bort träningsvärken och slänga sig i solariumet efteråt. Känns som om det är dags igen, att sola. Minns att jag förra året var en vandrande neger såhär dags på året tack vare solariumet på Pågen. Det var tider det, fina minnen =)

Gud vad tiden går fort..

TakeCare / A




Kommentarer
Postat av: michaela

usch vad jag hatar mardrömmar,det är hemskt!

2009-03-09 @ 19:05:25
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0