Halvan inne!


Woho! Nu kan jag åka utomlands för en mycket billigare peng tack vare en hjärteväns kontaktkälla i en resebyrå! Sunshiiiine, happy happy ^^

Idag hade jag tur. Jag skulle hem från skolan då det började regna niagrafall. Försökte få tag på mamma så att hon kunde plocka upp mig på busshållplatsen, ville ju inte bli genomblöt. Men såklart svarade inte mamma för hon var inte hemma.. så jag ställde in mig på att bli genomblöt. TADAM inget niagrafall och solen var ute och värmde mitt ansikte när jag skulle vandra min sträcka hemåt, vilken tur. En liten sak som kan göra mig så överdrivet glad =)

Hahah aaaw... "säger: X du som är klok och så, hur tränar man sidan utav sina magmuskler?" Åh träning! Skönaste träningsvärken i hela kroppen <3

Nä nu har jag paket att hämta ^^ Ha det finast!

TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0