Just dont forget how to breath.. you idiot


Hur lågt kan en människa sjunka? Går det att sjunka lägre än vad den lägsta har gjort? I really dont think so. *illamående* Skrattretande, Smärtsamt, Patetiskt, Ofattbart, Idiotiskt, Skrämmande, Sorligt, Mesigt, Svinigt (....) Blä, BOOORT!

Mitt jobbpass i lördags gick väldigt bra, träffade som vanligt på nya glada ansikten och fick annat att tänka på. Vandrade över till Nöjesbåten och Slagthuset för att hälsa på de andra körsbären innan min natt blev till en mardröm. Jag, JAG, hamnade i bråk med en busschaufför som spolade mitt påfyllda busskort mitt i natten. Jag ville bara hem till M's lägenhet och sova. Men den tjocka grisen började leka herren på täppan, och jag hade inget val än att lämna bussen.

Mina små fötter började vandra hemåt från Centralen, det tog den tog tid det tog och jag var verkligen inte glad. En riddare på svart häst kom till undsättning och allting blev jätte fint för stunden. Precis som jag alltid hade velat ha det.

Vill inte leka runt, vad är poängen?

Igår vaknade jag med känslan som om jag hade haft världens kraftigaste baksmälla. Drömde jag? Viftade bort mina tankar som inte är värda att tänka på och fyllde lägenheten med musik, städade, var i affären och tände runt 20 levande ljus när jag lagade maten för duvorna innan jag tog mig till systers hus för att äta där. =)

Har för tillfället bosatt mig hos syster igen, var hemma några timmar för att sköta ekonomin, och got damn så snyggt vårt kök har blivit!! Snart kommer mormor och hon kommer att leva som en drottning hos oss igen, ska baka goda kakor åt henne nu när vi äntligen har ett snyggt kök =D

Jag vill även tacka alla fina människor som finns här för mig just nu, vet inte vad jag hade gjort utan er. Mina fina små änglar. <3

Take Care / A

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Tråkigt att det inte är riktigt bra med dig...

Hoppas du rycker upp dig snart! ;)

Händer det nåt kul i veckan??

Kramar

2009-03-03 @ 14:43:06
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Fashion Lifestyle

sv: tack:)

hoppas allt blir bättre!

2009-03-03 @ 15:07:29
URL: http://halshammar.se
Postat av: Melii

Tack! =)



Det går alltid att sjunka lägre, idioter kommer alltid på ett sätt att sjunka längre än den lägsta redan gjort!



Man orkar snart inte ens bry sig alls för att de finns överallt har jag märkt....

2009-03-04 @ 14:47:04
URL: http://pace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0