Överhettad motor


Jag förstår inte vad det är som händer i mitt liv just nu.. har råkat ut för de sjukaste sakerna någonsin. Häromdagen fick jag stanna på en motorväg för att motorn blivit överhettad mitt i mörkrets samspel med kylan. Jag har under den senaste tiden även förstört 2 par skor, kört in i våra buskar framför huset med bilen pga halka (missade uppfarten), börjat med protein/kolhydrat drinkar för att gå upp i vikt + återhämtningssyfte för mina muskler, gått in i ett träd då jag varit ute med hunden och sist men inte minst halkat i badrummet.. (DET brukar aldrig inträffa mig, enbart mina nära och kära)!

Samtidigt som jag har klantat mig själv, för mig själv så har jag insett väldigt många vettiga saker. Det är väl så det är, man lär sig någonting nytt varje dag. Och då menar jag i alla världar..

Har spenderat underbart tid tillsammans med familjen och min söta polska kusin, igår lagade vi mat tillsammans och skrattade åt gamla men även nya minnen. Min syster och hennes man har varit tillsammans hela mitt liv och har ett helt bagage med minnen tillsammans med mina päron, vilken lycka i olyckan. Ursäkta mitt gåtfyllda skrivande men jag skriver enbart för mig själv i många stycken.

Jag är så tom just nu.. så tom och fylld med nya funderingar och mönster att jag inte vet vad jag ska skriva för att inte spåra ut alltför mycket i denna blogg då ni har blivit en del som börjat följa mig =)

Imorgon är det dags för en redovisningen om patentering inom biotekniken, ska bli spännande att ha en diskussion med klassen och respektive lärare. Lär komma ett inlägg kring ämnet, för det är intressant.

TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: eliianna

Hej!

Vad gör du :)?

2010-05-08 @ 22:44:56
URL: http://eliianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0