Raindrops + internationella kvinnodagen


Vaknade 5 minuter innan min alarmklocka skulle påbörja uppspelningen av "Dont worry be happy" låten. Det var regnet som piskade mot mina fönsterrutor och Sussi som ville bli omstoppad på nytt som väckte mig. Jag låg och vred på mig i sängen innan jag kom på varför klockan var ställd, inte var det att ligga och mysa till det underbara ljudet av regn. Jag skulle träna!!

Och det var nog det skönaste passet denna veckan. Min första vecka, haha! Har fortfarande träningsvärk från tidigare pass men efter dagens pass kommer jag inte kunna gå imorgon. Vi körde ett dynamiskt pass i 2 timmar med fokus på höfterna. Min rumpa har redan tagit åt sig det mesta, och mina höfter är bara tillfredsställda. Drack min första gainomax också, har alltid varit emot allt sådant. Men nu när jag är mer erfaren kring det hela har jag lättare att acceptera det.

Några timmar senare har jag lyckats köpa hem en bunk med pulver, enbart för återhämtningssyften!! Snacka om att vara galen på en hög nivå.. eller maximalt indragen i att prestera och känna på sina egna gränser. Men, det är enbart till för latmaskar som inte orkar äta nyttig och fullständig mat efter träningen. Vilket man tyvärr brukar missa ibland.. =/

Skickade nyss in mitt deadline material till skolan, en sten mindre. Men många kvar, vilka stressfaktorer. Har inte haft huvudet åt plugget under den senaste tiden, så jag får skylla mig själv tyvärr. Måste kontrollera och hålla om allting hårdare för att jag inte ska känna mig stressad. Imorgon lär jag sitta och kämpa i skolan hela dagen, kommer kännas jätte bra. Sedan blir det hem och råstäda hela huset och träna!

Jobbet igår var förresten lika galet som alltid. Män/killar/pojkar är såååå... HAAA-HAA!! Finner inga ord på er överhuvudtaget. Ni förgyller mina arbetspass. Fast en sak som är intressant är dem man enbart träffar på en gång, resenärerna. Igår var det en man från London som pratade riktigt skön engelska och såg ut som en korsning mellan James Blunt (fast med mössa) och huvudkaraktären i Pianisten!

Min helg har varit skön. Mycket jobb, sömn, träning och plugg. Ingen tid till att vara och känna efter.. måste göra så mycket som möjligt så att jag inte faller. Och jag har turen med mig att vara bombad och stormad av precis allting som går att bli stormad och bombad av just nu. Det är även den internationella kvinnodagen idag, har haft 4 stycken som visat extra uppskattning idag. Tack <3

Ska nanna kudden nu, takecare / A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du att Gainomax kommer från Norrland, norrmejerier och Umeå :D Coolt va? ;) <3

2009-03-18 @ 23:16:24
URL: http://eil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0