Höstens första lussekatt och nya andetag


Har äntligen kommit hem från skolan! Tentamen gick bättre än förväntat och rapporterna har skrivits för att snart läggas upp på itslearning. Träffade på gamla men samtidigt nya filurer på skolan idag, som efter ett år i enbart jobblivet, bestämt sig för att studera. Det var väldigt trevligt att se. Vad alla förändras hela tiden, och vad tiden verkligen stormar framåt. Snart är det tom. jul, nyår, födelsedagar, och sommar!!

Har försökt överföra några bilder från min mobil nu, men det gick tyvärr inte. Något fel i konfigurationen, underligt. Kom nämligen på varför det fanns getter/får-skyltar på stortorget igår, TELE2 reklam för happy hour! Såg det i metrotidningen imorse, ett svart får mitt bland alla vita. En i mängden! Precis som jag. Och säkerligen du också, då vi alla säkert tänker så. Fast det är ju nästan så, alla individer är ju unika på sina sätt. Videona om Franks liv, det svarta fåret, och presskonferensen är iaf så sjukt galet sött.

Den finns här, titta gärna: http://www.tele2.se/frank-filmer.html

Hahahaha titta även här, presskonferens, Tele2s nya marknadsföring: http://www.tele2.se/presskonferens-frank.html


På bilden ser vi det svarta lilla fåret, jätte söt! (Bild tagen från tele2s hemsida)
Ska fortsätta med rapporterna nu för att kunna mysa en stund med mina päron, hund och syster. Ha det så fint så hörs vi imorgon. TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Micke

ja, mina löften går helt åt h**vete (som vanligt, alltså inte otippat)

varför heter det ett får, flera lamm?

2008-11-06 @ 21:42:04
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0