Den finaste baksmällan


Inatt dränktes mina nervceller i sprit ordentligt. Ingenting som tillhör min vardag egentligen, men det var verkligen underbart att bara vara där för stunden. Det blev maximalt 30minuters dansande också (sämsta musiken någonsin), jag som annars älskar att stå på dansgolvet. Men det var verkligen inget danshumör jag var på.

Jag ville bort och jag kom bort. Min vän lyckades dra ut mig och dränka mig i ett X antal drinkar som rubbade mina sinnen totalt. Tack Monkan, det uppskattar jag verkligen! Denna snälla vän hade även ögonen på mig under hela kvällen, och hade trevligt sällskap med sig. Men kanske för trevligt, inte vill jag ha någon annan man som kysser mina små händer.

Min mamma ska iväg med min syster ikväll också, någonting de har planerat ett bra tag för att jag skulle få ha huset för mig själv. Tänker ta ett långt bad tillsammans med min nylånade bok och en mugg med proviva för min stackars mage.

Nu är jag iaf. hemma igen och det är dags för mig att skriva klart en rapport och ta en promenad i det fina vädret. När mörkret lägger sig och baksmällan släpper är det dags att flytta sängen och hälsa på Spyro för att sedan somna med kontrollen i handen.

TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0