Webbutvecklare för F&S


Då satt man och pluggade på EH med en Cafe Latte då webbutvecklaren för Friskis och Svettis även satt i samma hörn. En väldigt trevlig man som satt och uppdaterade F&S hemsida. Mannen som har tagit alla fotografier och bilder som finns publicerade på F&S hemsida. Eller precis allting som läggs upp på hemsidan står han bakom, rätt coolt att träffa på en sådan man på ett café bara sådär =) Han var hur glad och pratsam som helt! Försökte förhandla lite med att enbart ha ett YOGA-kort, men chefen gick tydligen inte med på det. Det var iaf. värt ett försök!

Tycker personligen inte att Friskis och Svettis har tillfredställande träning för mig, förutom avslappningen (yogan). Men kan tänka mig att cirkelgyms-passen är någonting man borde gå och testa innan jag håller fast vid mitt ord totalt. Friskis och Svettis kickbox är nog det bästa de har hittills, träningsmässigt! Resten är till för de äldre och otränade som inte har tid med träning pga allt annat som går före senare i livet. Syftar då på gympa-passen, inte gymmet =)



Har idag sovit så länge jag kan pga. min förkylning, vilket kanske inte var så bra av mig. Lyckades trots allt vara med på halva projektledningsföreläsningen innan mitt huvud svek mig totalt. Efter en Ipren hamnade jag på EH med annat intressant plugg istället. Har lyckats införskaffa lite kläder idag igen, och det lyckades även Micke göra. Vi vandrade runt en del, fikade och planerade reunionträffen på lördag.

På bussen till skolan idag kände jag stort svek från alla håll. Jag kände mig som The Only One och insåg att det enbart är jag som väljer min väg här i livet. Oavsett om det finns de som sätter benet framför mig så blir jag inte påverkad. Jag gör precis det jag vill och blir bara starkare av att känna hur andra försöker sätta en vägg framför mig. Hur logiskt som helst? Man skapar sitt liv hur man vill ha det själv, mestadels.

Tänkte nanna kudden nu, lång skoldag imorgon! TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den går på 4:an, varje freda 22.40:)



Ja men d e kul me bloggmiddagar, typ alla tjejer o killar bloggar ju nuförtiden så:)

2009-01-29 @ 22:06:23
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Tarziii

Tack så mycket :D Varför vågar du inte? Hihi,

älskaaa friskis&svettis gympa!

2009-01-30 @ 00:46:40
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Hej!

Allt bra??



Himla bra bok "Låt den rätte komma in"

Tycker du ska läsa den, en perfekt bok att läsa när man solar på stranden. Tyvärr är det ju långt kvar till sommaren känns det som....



Allt är bra med mig, är ledig nu ända tills på onsdag eftermiddag!

Har du några planer inför helgen??

Kramar

2009-01-30 @ 08:31:56
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Angie .

Haha, coolt att du träffa den där killen! Duktigt att du försökte förhandla med honom i alla fall ;D



Sv: Jaha, stackare! Men skit i det och ät allt annat gott ;D

Jag har haft en bra dag, haha ja. Har du haft det? :)

Tack, Puss&Kram ;*

2009-01-30 @ 18:43:29
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0