Balansträning


Godkväll! Hoppas allting är bra med er och att ni njuter av värmen ni befinner er i. Det är så galet kallt utomhus att man knappt klarar av att gå ut med hunden längre (jag har en tjock dunjacka, så det beror inte på brist av utomhusplagg)! Molnfritt, stjärnklart och kyligt, den perfekta mörkerpromenaden OM det hade varit någon grad varmare. Håller ni inte med?

Min morgon tillhörde "irritations" kategorin. Hela gryningen hörde jag hur blåmesarna ovanför badrumsfönsret hackade och flaxade. Hade varit hur trevligt som helst om de hade kunnat vänta några timmar, inte väcka mig varje morgon!! Mitt yogapass imorse var ett balanspass (!), som faktiskt var skönt sådär på morgonen. Har aldrig varit på just det passet tidigare så det var lite annorlunda, och kanske ingenting som jag ska gå på regelbundet. Föredrar 100%ig yoga, som jag tänker gå på redan imorgon klockan 08:00. Perfekt innan skolan!

Måndagen har för övrigt varit som vanligt, skola, drop-in på O'learys och lite städning. Tänkte busa lite med korten nu innan jag lägger mig, ta det lugnt med en kopp grönt te och ta hand om mig själv, Sussi och Mamma. Är riktigt trött, så egentligen finns det ingenting bättre än att bara bädda ner sig själv i sängen och sova!

Har förresten suttit och läst lite på aftonbladet och sydsvenskan sen jag kom hem, så många oförståeliga saker som händer DAGLIGEN!? Det går bara inte att förstå, oh jag blir så förbannad!! (...) Nej nu måste jag tyvärr kila, fick precis oväntade gäster. Ni får ha det så bra så ses och hörs vi imorgon under förmiddagen.

TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0