En egen vakt!


Wall-eeee!! Idag var jag på bio med Babe och tittade på min efterlängtade Wall-e (måste se den med Pappa också)! Den var såååå obeskrivligt FIN och SÖT men samtidigt väldigt komisk. Ni som har sett den vet vad jag menar, människorna om 700år hahaha?! Latmaskarnas sekel väntar! För övrigt har filmen sjukt fina budskap och alla bör se filmen, oavsett ålder. Vi satt omringade av små söta barn, precis som jag och pappa var då vi tittade på Shrek 3 då den hade premiär, jag älskar helt enkelt animerat! Det är så uber gulligt samtidigt som verkligheten är inbäddad i det hela på ett smidigt sätt.

Träningen imorse var underbar, det var verkligen bara Jag, Stephanie + tränare. Toppen! Finns ju ingenting bättre än privat träning. Resten var tydligen på kampläger, skadade, annat för sig eller låg bara hemma och sov ut efter lördagsnatten. Johan hade organiserat ett annat kampläger i karatesalen också, vilket var intressant att titta på efteråt. Jag satt och tänkte på hur det skulle vara den dagen då jag möter dem på mattan. De avancerade seniorerna.

Mitt absolut egna pass tog jag mig själv genom i lördags, och jag hade min egna vakt!! Hur coolt är inte det!? Han var dunder trevlig, precis som de flesta gästerna var. Speciellt pojkarna som höll mig sällskap under de två sista timmarna utav mitt pass, pratmässigt. Min nervositet och trötthet lyckades inte påverka mig alltför hårt heller och kvällen gick på hur bra som helst. Längtar redan tills på fredag! Det är verkligen de små sakerna som blir till ett stort resultat.

Idag tänkte jag slänga in några bilder från fredagskvällen, då jag slocknade som en liten baby igårkväll innan jobbet. De lär säkert dyka upp ett flertal till, dock inte action-bilder. Bilderna är som tidigare sett, förminskade och därför inte i likabra kvalité som orginalet. Varför det är just så, har jag inte ett bra svar på ännu. Anonyminitet? Nej det fungerar ju inte hos mig här.


Vår delpresent till födelsedagsbarnet, massa fotografier på bland annat mig och Michael (födelsedagsbarnet) när vi var små. Jätte fina bilder! På mitten bilden har vi min syster, hennes man och såklart sötungen som fyllde 18 år! Bilden till höger består av Babe, Mig, Födelsedagsbarnet, Pappa till denne, Min Syster och vår egna vän och DJ. Riktigt cool sådan, med old polish music i starten! Tummen upp!


Michael, Hans mamma + Min syster, Jag och Babe! Till höger har vi Syster, Mami och Mig! (Mega blekfisen, where are you my beloved sunshine? I really need you right now!!)



Mami och Jag, Mami och Jag äger dansgolvet, Babe och Mami försöker äga dansgolvet!!


Jag, Michael och Mami + Bajb och Babe!


Här kommer en action-bild(slide) trots allt! Men den var bara så glasklar! Min lilla sötunge har fått en uppblåsbar barbara!! Hahahaahaha oooh god! Titta bara hur glad han är över att få öppna en present, och när han lägger märke till vad det är, till att han verkligen FÖRSTÅR vad han har fått till glädjeleendet i slutet! Hahahaha..!! xD



Och så har vi den sötaste lilla Wall-e med Eva, åååh! (bild tagen från google) Har tom. hans söta ljud som SMS-signal nu!! Så skicka gärna sms till mig för jag har ljudet på nu, och lär ha det ett väldigt bra tag framöver!! Tack Babe! Och även för slottet vid havet.

Ska bädda ner mig nu, är ruskigt trött. Blir ett yogapass på morgonen innan skolan imorgon också, det kommer att sitta så fint efter dagens träning! Även efter den hemmagjorda stretchingen! =) I adore it.

Sov så gott och dröm fina drömmar!
TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0