Im good, anyway.


Ibland kan jag vara borta när jag har behovet av att få ventilera händelser och funderingar.
Ibland vill jag ingenting mer, bara släppa allting och sätta mig på ett överraskningsflyg.
Ibland simmar jag runt på botten för jag vet inte vart jag befinner mig eller vart jag ska.
Ibland vill jag bara stoppa tiden för att gå tillbaka några steg och andas.
Ibland har jag faktiskt allting någonstans och vill inte veta ett och annat.
Ibland orkar jag inte med någonting för allting är bara för negativt.
Ibland vill jag bara sova bort några dagar.
Ibland(alltid) är jag känslomässigtstörd.
Ibland vill jag för mycket!

Men ingenting ska trycka ned mig överhuvudtaget, inte ens jag själv.
Do you want to know why? Because im good.



Bild tagen i Köpenhamn, spelar dart.. egentligen! (081031) TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0