Gåshudskvällen: Från Opera till House


Operan igår var.. väldigt nytt och definitivt någonting jag gärna gör om igen. Det var hur häftigt som helst!! Följande gåshuds-spridare var;

Celine Byrne - Sopran
Carry Persson/Baryton - Sopran
David Giménez - Dirigent
och såklart tentoren José Carreras!

Malmö Arena var för den delen inte så stor som jag hade förväntat mig, men parkeringen däremot var överdriven. Att stå i bilkö och gå 5min till arenan i sådant väder är lite att ta i, men det blir säkert bättre när allting är klart.

Övergången från Opera till House igår kväll/natt var katastrofal. Herregud, min inställning var ju inte den bästa. Stå utanför Luftkastellet i iskall blåst och inte bli insläppt vid bestämd tid är bara så dåligt att det är sorligt. Omringade av idioter, för det var precis vad de var och kommer säkert alltid att vara det. Men kvällen slutade hur bra som helst, det var verkligen toppen! Speciellt när de drog in live-artister, saxofonisten + gitarristen. O m g, underbart! Vill bara tillbaka igen. Tack för kvällen Babe. Nedanstående bilder är från kvällen.







Träningen imorse var precis vad jag behövde trots min fartfyllda kväll/natt. Ett lugnt och fint stretchingpass, kunde ju inte ha blivit bättre!? Vi har fått en ny hemsida för klubben också, det tycker vi om! Känns så motiverande att gå och träna på klubben nu när alla är så insatta, det känns verkligen jätte bra. Precis vad jag har saknat.

Ikväll ska jag förresten se Madagaskar 2 med Babe på bio, har stora förväntningar på filmen och hoppas på att den kommer att vara prima! Precis som ettan var :)


Ha det toppen!
TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: karolina

hehe oj opera, häftigt =)



sv: han hälsar och tackar för komplimangen ;)

2008-11-24 @ 00:09:29
URL: http://kalaskarolina.blogg.se/
Postat av: alec

hejj gumman.. tack för grattisen :) hur mår du??

2008-11-24 @ 13:49:53
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0