Mörkret börjar ta över, OP (!)

Mörkret har lagt sig över hela Malmö nu, sitter och pillar på min penna med TheVoice i bakgrunden samtidigt som jag faktiskt äter Pringles (!) Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu då jag åter igen befinner mig i mitt lilla hål. Kan det bero på vädret eller att saker och ting inte är som man hade tänkt sig alltid? Eller kanske både och? Det är ju en självklarhet att ingenting är som man någonsin hade tänkt sig eller önskar. Livet är ju en hel stor överraskning själv. Men det är inte alltid lätt att acceptera precis allting, och det kommer det aldrig att vara för den delen heller. Det förstår väl vilken kotte som helst.

Klockan är snart fem, och min träning börjar om ett antal timmar. Jag längtar tills jag faktiskt står där på mattan och kan släppa precis alla känslor som trycker inom mig just nu. Finns ju ingenting bättre än en känsloavlastning.

Har ni förresten tänkt på hur KASS sjukvården på sjukhusen är här i Skåne?? Det är skrämmande, vi befinner oss i 2000 talet för fasiken!! Förbättring på denna punkten tack! Sjuka behöver direkt vård, inte en placering i långa operationsköer som ofta leder till döden. Skandal. De har satsat stort på fel resurser. Mega suck!



Bilden är tagen i Budapest i april detta året, suddig men den duger! Hade varit underbart att bara flyga, cykla, gå, springa, rulla, köra, åka iväg och upptäcka ett nytt ställe här på jorden. Finns ju så mycket nytt att se och uppleva.

Nä nu är det dags att sjunka ner i sängen med boken igen för att låta klockan bli träningsdags, ha det så fint så hörs och ses vi imorgon! TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Lupum

jag har mssa känslor ju

2008-11-12 @ 15:14:14
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0