Sötungen 18 år


Igår fyllde min systerson hela 18år, vad tiden går snabbt. Jag minns väldigt väl när vi sprang omkring i vår bassäng ute i Klagshamn och kastade leksaker på varandra. Nu är han 18 år gammal, och jag är 20 år gammal. Hur sinnessjukt som helst. Men tiden går ju såklart framåt och inte bakåt. Precis så borde allting vara, man ska inte fastna alltför hårt över någonting som har hänt heller. Livet går ju vidare, det är bara att skapa sina dagar och vara positivt inställd till livet. Vi lever ju bara en gång.

I torsdags hann jag inte in hit för att skriva lite, men en fin klänning och associarer blev det efter skolan iaf. Hade inte hittat den klänningen om det inte vore för Monica, TACK! Vi tog en fika hos Micke på EH också, dunder mysigt. Alltid lika härligt att umgås med Monica. På kvällen körde jag runt med min syster och fixade det sist till lokalen också, jätte fin lokal faktiskt och det blev uber fint med dukarna och servetterna!

Igår var det laborationer hela dagen, databas-pillande på morgonen och 100% laborativt arbete på förmiddagen. Thomas och jag är alltid lika duktiga, vi försökte tom. hjälpa en etta. Men trots vårt härliga teamwork fann vi inte bokstaven! Eftermiddagen spenderades en stund på O'learys med super trevlig information och stötte på härliga krogmänniskor. Kvällen ägde sedan rum i en lokal på Lorensborg. Det var en väldigt trevlig, kulig och mysig fest, fick även träffa personer som jag inte har träffat på väldigt länge. Så det kunde ju inte har blivit bättre.

Slänger in några bilder från gårdagen/natten imorgon eller ikväll då jag är i stort behov utav en powernap nu, så att jag inte klantar mig på jobbet ikväll. Plus att hela funktionen för att lägga upp bilder inte är i toppform heller. Vi ses och hörs ikväll eller imorgon!

Take Care / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0