Why am I back here again?


Nu måste jag bara skriva igen! Sitter vid mitt skrivbord och stirrar ut i det svarta mörkret. Helt sinnessjukt hur mörkt det kan bli helt plötsligt, men sanningen är ju den att vintern är ju här alldeles snart och klockan har redan placerat sig i dess näste.

Jag har idag inte gjort så väldigt mycket mer än tagit en lång morgonpromenad med Pappa och Sussi (min hund) i höstvädret, läst projektledningsmetodiken, planerat lite, myst med min baby.. och ja.. startat min nya blogg!!

Anledningen till att jag har börjat skriva igen är för att ni ska bli uppdaterade om vad som inträffar i min vardag då tiden jämt stormar förbi framför ögonen på OSS. Så snabbt att man själv ibland inte förstår vad som händer, har inträffat eller kommer att inträffa inom en kort tid framöver. Denna blogg lär även bli en sorts liten minimal dagbok  för mig där jag blottar delar av mitt liv och tankar som cirkulerar runt i både min hjärna och kropp.



Ska ut med min lilla snäcka nu (bilden är tagen på Ribersborgsstranden 12 aug 08),
ha en fortsatt trevlig kväll!
TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0