Hedrad och Bestämd


Otroligt att jag sitter hemma när Fedde Le Grand regerar på Slagthuset just nu. Har längtat och sett fram emot detta hela veckan, att få släppa ut alla känslor via dans och bara få njuta till underbar musik med alla mina sinnen.

Så är inte fallet. Sitter med magont (2 olika varianter), tandvärk (visdomstand), huvudvärk och hjärtklappningar. Idag inträffade det som jag aldrig trodde skulle inträffa igen, inte på så kort tid och heller inte på detta viset. Men nu är det faktiskt dags att ta av hårdhandskarna och satsa helhjärtat med skolan, familjen, vännerna, träningen, jobbet och mig själv. Det blir bäst såhär och nu finns det ingen återvändo.

Christian (tränaren) ringde och undrade om jag kunde vara hans stöd imorgon när han graderar sig till svart. Jag trodde först att han ringde för att jag skulle passa hans barn, fastän jag vet om att han har passare i närheten. Men så var inte fallet, imorgon ska han graderas till svart och jag kommer vara hans stöd på mattan. Detta är precis vad jag behöver just nu. Vill även tacka alla som är så söta och varma, det värmer.

Dags att nanna kudden nu, take care / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0