Interpool - Malmö

Då jag avbokade min plåtning idag, skippade träningen och nekade jobbet igår så var det bara menat att gårdagens kväll skulle sluta som den gjorde.

Den startade hur bra som helst, vi var åtta men slutade med av- och påhoppare. Det var verkligen intressant att träffa en del igen, hur mycket som har förändrats i allas liv. Vi hamnade hos Micke, spenderade några timmar med prat och lek innan vi åkte till Interpool och spelade biljard ett bra tag. Gud vad jag var bra! =D

Det var härifrån det gick åt skogen, från att ha samlat alla så äger en splittring rum och nya individer dyker upp och in i gruppen istället. Inte ens en kväll kunde man spendera tillsammans. Som en isolationsbubbla, och allting blev bara så gå-hem-och-sova faktor. Kändes som om man var och lekte i gruslådan på dagis igen. En del fick inte plats och en del ville bara ta och slänga sig i en vattenpöl med sin älskade istället, medan resten kastade bajs på varandra.

Jag och Babe hamnade på stippes och när vi väl kom ut så hade snön bäddat ner marken sådär fint som bara snö kan göra, på ett kyligt men ändå så vackert sätt. Jag blev ledsen och kände mig sviken. Och det blev inte bättre precis. Idag har jag lyckats skapa en fin dag ändå. Både städning, promenader, myserier, pluggeri och uppdaterat mitt CV för att skicka ut det nu. Skönt att det finns andra byggstenar här i livet.

Lite bilder från gårdagen..

 


Uppdaterat inlägg: 18:56

TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Lazina

Tack för din kommentar & för besöket!:) Håller med dig, är ock¨så mer för spara outfits, om man kan hitta nästan identiska kläder på HM som man kan på något dyrare place,typ Topshop, så är det ju ett enkelt val!:) Fin blogg du har!

Kram

2009-02-01 @ 20:29:18
URL: http://lazina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haft en bra helg?:)

2009-02-01 @ 22:47:42
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Angie .

Mysiga bilder hörrududu! Ser ut som du har haft kul, ;D Snön kan vara vacker. Det är det enda positiva med den.. det och snöbollar ^^



Sv: Haha ;). Jag gillar cookie dough, B&Js.

Death proof, ja den var väl.. okej :) Kunde nog varit bättre.

2009-02-02 @ 07:19:02
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0