PrickPrickPrick


Mitt spelande slutade väldigt sent inatt, min mage har inte velat ha i sig någonting bra och huvudet har befunnit sig i ett sådant tillstånd att det inte hade spelat någon roll om jag hade gått in i en stolpe eller inte. Min trötthet som jag har skapat är ett av mina stora botemedel just nu. Jag orkar inte tänka, känna eller göra mer än att sitta och spela. I den andra världen.

Jag har trots detta lyckats vara insatt och effektiv i rapportskrivningen i skolan idag, men sen så släppte allting. Istället för att sitta bakom skolbänken har jag fyllt hela kylskåpet tillsammans med mamma. Bara nyttigheter, verkligen allting som jag bara vill ha i mitt kylskåp. Sitter och äter jordgubbar för tillfället, vilken godhet.

Önskar jag kunde fokusera på vad som måste göras inför morgondagen, men jag har ingen vilja till det överhuvudtaget. Tänker hämta mina ostbågar, flytta min säng och försvinna till en god värld nu. Take Care / A

Kommentarer
Postat av: Meliii

Jo, jag lyckas alltid med det nästan omöjliga, och att hamna varje gång i en skum grupp är en av sakerna! Jag vet att du tar hand om gruppen, hade önskat o va med i grupp med dig =) Då hade man inte behövt oroa sig för de mest självklaraste grejerna! :S

2009-02-06 @ 13:05:38
URL: http://pace.blogg.se/
Postat av: Tarziii

Hahaha men jämfört med vad jag gjorde förra sommaren (plockade ogräs i hettan) är dagis rena drömmen xD

hahaha ååh ouppfostrade barn är irriterande som fan!

2009-02-06 @ 22:50:25
URL: http://tarziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0