Läderstövlar och förkylning


Hej hej! Har tyvärr inte lyckats lösa mitt problem med drivrutinerna på datorn (kan inte överföra mina bilder från mobilen), så det lär tyvärr ligga på hyllan ett litet tag till. Har precis kommit hem från skolan respektive stan. Föreläsningen idag var mycket uppdatering från tidigare kurs om Genetik, så det var skönt att bara sitta där och uppdatera sig om vad som har fastnat eller försvunnit.

Känner att jag håller på att bli förkyld också, har haft ont i halsen sen jag åt Ben&Jerrys glassen hemma hos Micke igår. Han färgade tom. mitt hår!! Helt otroligt att han lyckades, första gången jag låter en man färga mitt hår!! Och det blev faktiskt hur bra som helst, färgen blev kanske lite för mörk men annars är jag mer än nöjd. Tack så mycket =)

Fikade tillsammans med Simona på ett italienskt café innan jag införkaffade mig ett par läderstövlar från Håkanssons och en rosa nike sportBH från Stadium efter skolan. ÄNTLIGEN har jag köpt mig en sportBH, men frustrerande att jag måste må såhär nu när jag väl tagit det steget. Har druckit ett flertal muggar med vitlök + mjölk redan. Det är vetenskapligt bevisat att det fungerar, har tom. testat det själv i skolan men även hemma.

Följde även med Simona till hennes jobb, kanske blir mitt extra-extrajobb snart, och träffade på små snuttar från gymnasiet varav han ena faktiskt ska bli pappa inom en snar framtid. Vilket chock-meddelande, är helt tom i huvudet?

Usch.. mår verkligen inget vidare. Min kamera dog pga. batteribrist, min mobilkabel till datorn fungerar inte, massa puckhuvuden på bussen, min stora besvikelse har blivit större än den största - bekräftad och oförståelig på riktigt (har iaf gjort mitt bästa och försökt), förkylning på G - kan inte träna, vill inte äta.. behöver bara sova... ska se någon film istället. På tiden jag tittar på filmer. Men jag är så förbannad och ledsen! Helt ofattbart och obegripligt.. kan verkligen inte förstå någonting..

Möööööh... ska gå och dricka vitlök med mjölk igen, takecare / A

Kommentarer
Postat av: Cat

Usch o fy för förkylning. =( Hoppas du klarar dig från det! Hmm...vitlök o mjölk? Aldrig provat faktiskt. Men däremot käkar jag alltid vitlök när jag är dålig eller håller på att bli. Nästa gång är det jag som provar med mjölk också! =D



Micke:ar är bra på hårfärgning! ;)

Min sambo heter Micke o han har färgat mitt hår ett par ggr. =D

Sista gången vart det dock katastrof..hehe!

Skulle färga underhåret svart o hade det ljusa (som skulle fortsätta vara ljust) uppsatt i en tofs.. O när vi sköljde ur färgen i underhåret så glömde jag att ta ur den där jäkla tofsen, så det ljusa blev blått! Haha!! =D Sådär lagom snygg var jag då! =P



Klart jag följer din blogg på riktigt! =)

Har dock inte hunnit läsa den från början, men så fort jag får tid så skall jag göra det! =)

Kul att läsa vad folk gör o så ju! =)



Jag har haft en bra kväll! Sålde på demon jag hade ikväll! Så är jättenöjd! =)



Kram på dig going!

2009-01-28 @ 23:27:11
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0