Gruppdynamik


Nu sitter jag här och halvsover som vanligt varje kvällskvist, vet inte riktigt hur jag ska formulera mina tankar så att de inte fastnar fel. Men jag hade laddat mig väl för att skriva ett vettigt inlägg ikväll, vilket tyvärr har resulterat i en total sörja i min hjärna för tillfället.

Har iaf suttit och läst med fingrarna flygandes över tangentbordet samtidigt som musiken i bakgrunden trängt in i mitt inre, och påverkat mig på ett sådant sätt som bara musik kan göra i längden. Funderar även på att läsa igenom vad som har fastnat här för att kunna bearbeta mina handlingar och funderingar som antagligen flygit ut på ett obegripligt och ofullständigt sätt. En bloggdesign hade också varit en lämplig femma att tänka på.

Mina bästa vänner för tillfället är följande, med 15e januari som deadline:


Teamet - utveckling, effektivitet och förändring i grupper
Skriven av Endre Sjovold


Projektledningsmetodiken, som jag har tjatat så mycket om!
Skriven av Thomas Jansson och Lennart Ljung


Projektledningsfilosofi - inspiration för den tänkande projektledaren
Skriven av Inga Brundell Öhman

Väldigt vettiga och intressanta böcker som är lättläsliga och mysig funderingsbaserad litteratur. Återkommer säkert med djupa kommentarer och annat utfall snarast. Dags för mig att nanna kudden, lång pluggdag och jobbdag imorgon.

TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Lupum

vill du jag ska förklara dt för dig då?

2009-01-10 @ 16:49:45
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0