Lyckopiller!!!


I era ögon är jag lyckopillret. Personen som sänder värme, glädje och kärlek. Personen med mål och allting som jag har strävat efter har jag uppnått hittills. MEN!!! ... alla har vi våra up and down's!! Även jag =)

Jag sitter nu här med mitt humör igen. Vad är det jag håller på med? Vad är det jag saknar? Jag har ju trots allt allting vi alla strävar efter? Vad strävar jag efter? Jag vet vad jag strävar efter, jag är påväg. Är verkligen påväg, är du det? Varför kan man aldrig bli nöjd bara?? Göra DET som man VILL göra och bara göra det!?  Allting som man har uppnåt, wow!? Allting tar sin tid, det gäller att ha tålamod. Men det är så lätt sagt än gjort. Någonting stämmer ju inte? Någonting är inte som jag har förväntat mig eller hoppats på? Någonting är det? Bara någonting. Jag vet vad det är, men kan inte sätta fingrarna på det. Då betyder det att jag inte vet, trots allt!? Det kanske är mer än bara detta något?! Någonting mer än besvikelsen.

Har laborerat i skolan idag, med alla små mysiga klasskompisar. Jag tycker om det såå mycket, tiden springer verkligen ifrån en under hela tiden då man är fokuserad på allting man måste hålla sina ögon och händer på. Tiden har jag även spenderat med både Babe och Micke idag, alltid lika trevligt! Sitter med enya - may it be i bakgrunden, vilken vacker och harmonisk låt. Önskar att hela världen kunde höra den emellanåt, så att alla kan stanna upp och bara känna för att vara sig själva och se inåt. Det är precis där allt sitter. Insidan, där finner ni värmen och lyckan.

Åh jag har så ont i mitt knä nu också, från träningsvärk och överansträngda muskler till ont i knäet? Har aldrig haft ont i knäet förr? Är så frustrerad, för jag tänkte inte sluta träna pga. dessa faktorer!!!! Ska jobba i Trelleborg imorgon också, och på lördag. Jag är inte så peppad inför det, fastän jag vet att det säkert blir jätte kul. Min ångest lär komma när jag stiger upp tidigt på morgonen för att ta mig till skolan, laborera hela dagen, komma hem och invänta fredagskvällens övergång till lördagen.

Nej.. nu har jag fått nog. Jag har det jätte bra och så, men jag tänkte inte fortsätta såhär mer. Kommer göra någonting stort och se vart det leder. Thats life. Är man inte nöjd så skapar man förändringar eller går vidare om det inte fungerar. Vi lever bara en gång. NU inte om 100år, orka befinna sig i en destruktivkrets. Nej nej nej neeeeej...!!! Det har redan gått för lång tid och jag tänker inte vänta längre. Nu tar jag på mig hård handskarna.. och hoppas på att jag har kvar dem.



Ska göra vid mina naglar och nanna kudden nu. Ha det finast! (bild från google) TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: jennie

cool bild!

2009-01-24 @ 18:17:14
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha snö i florida? nu hänger ja inte med i gokart svängarna?

2009-01-26 @ 04:09:37
URL: http://msdeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0