Mål 2009 i punktform



Heeeej! Och välkomna till ett nytt år, 2009! Vad tiden går fort fort fooort, och fortfarande är man seg efter nyårskvällen! Har under den senaste tiden spenderat tid med Babe, blivit en singstar, pluggat, dansat bland snöflingor på slagthuset, tränat med mästarna och verkligen tagit det lugnt! Hur underbart som helst! Blev inget jobbtillfälle för mig under nyår, vilket faktiskt kändes jätte bra. Sitter för tillfället i familjens soffa i vardagsrummet med en varm ängel till hund liggandes tätt intill mitt lår med opera i bakgrunden. Avslappnande och vacker musik. Har funderat väldigt mycket kring allting, som vanligt, och samlat ihop en liten lista med MÅL inför 2009 !! =)

- Cykla till och från skolan konstant. Likabra, busspriserna har ökat IGEN?!
- Fortsätta med studierna, hitta ett lämpligt examensarbete.
- Hitta ett sommarjobb mitt i finansernas krisiga krig.
- Fortsätta med taekwondon. Yogan lär ta slut i mars.
- Köpa en ny bärbardator, bärbar!
- Fortsätta med dealer-jobbet.
- Sluta små-svära!!?
- Gå upp i vikt.
- Resa

Ps. ETT STORT MEGA GRATTIS TILL MONKAN SOM BLIR 21 IDAG =D!!

TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja klart det är! trodde den skulle sluka hela mig :P

2009-01-04 @ 19:40:45
URL: http://pace.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det där med att hitta ett sommarjobb borde jag med ta tag i... Men det är inte alldeles lätt!

2009-01-10 @ 16:39:33
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0