Woho skolbänken!!!


O m g, vad träningen inte gick som jag hade tänkt mig igår. Vill bara tillbaka till mattan för att köra vidare!!! Längtar tillbaka och är så glad över att det snart är imorgon. Träffade Mikey efteråt också, blev lite stretching och lite prat som vanligt. Prat om hur vuxna och mogna vi har blivit haha! Allvarligt talat, trots min sarkasm.

Min dag idag har varit YES, det är så skönt att vara tillbaka i skolan igen. Vårt schema till sommaren ser toppen ut och det ska bli så skoj att dra igång med laborationerna på torsdag igen! Vi har även reducerats ännu en gång, men det är förståeligt. Vandrade runt med Babe på bo01också, mysigt med sol och att bara vara.

Yoga-kvällen med Monkan idag var.. oförglömlig! HAHAHAHAHAHAHAHAHA GUMMAAAAN! *pusspusspuss* =D Och det var fööör längesedan jag bastade också, mycket mycket mycket skönt!!! Och gott var det med extra mycket glass ;P

Har precis suttit och läst lite och tittat på en världen-går-under film med mina päron! En sådan film som man inte kunde somna efter när man var liten, fast en nyare version. En film som är så skrämmande att de inte borde visas för små barn överhuvudtaget? Man blir skadad för livet? Men javisst är det viktigt att inte dölja verkligheten. Tornadon i största grad kolliderande med stora orkaner och fallande meteoriter, högst troligt att det lär inträffa? *pti pti pti ptiii*

Får inte glömma den historiska dagen idag, Obamas installation och tal!! Välkommen välkommen skriker 98% av hela USA! Nu återstår det att se hur den världen kommer att förändras med åren!! Förhoppningsvis väldigt positivt!

Ett snabbt och enkelt inlägg från mig ikväll, dags att nanna kudden med Sussan nu nu nu *gäsp*!!! Sov got och såklart ---> TakeCare / A


Ps. Enbart en person bör känna till vad detta är på bilden ovan!!! Bild tagen av mig, någonstans! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0