Där för att stanna..


Hejsan svejsan alla nyvakna individer! Själv sitter man på skolan efter att ha sovit ut hos syster! Vad hade man gjort utan en underbar familj, vänner,träning och bra böcker!??

Igår kom även E med sina barn, gud vad snabbt de har vuxit! Jag är inte så liten som jag jämt tror, måste verkligen ta och inse det NU! Annars har allting varit bra och jag står åter igen på mattan efter mitt uppehåll.

För första gången på över 4 år stod jag på mattan i ny dräkt och mitt gamla bälte. Det kändes underbart. Och jag vägrar att råka ut för överansträngda muskler eller onödiga förkylningar eller BF's igen. Vågar inte skriva av mig riktigt, känns som någon sitter och läser det jag skriver xD

Vi hörs senare! TakeCare / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0