Etikarbeten!! *ett djupt andetag*


Yes! Då sitter man i skolan efter en effektiv dag! Nya uppgifter har träffat mig i ansiktet, som beräknat och NU börjar stressen smyga runt i min kropp. Har sååå mycket att läsa och skriva att jag blir tokig!? Men det ska bli spännande, det mesta är spännande saker medan resten är rena ordbajseriet. Syftar då på projektledningen, 500 liknande teorier hit och dit? Haha kom igen!? Därför vill jag lämna den halvan och påbörja någonting vettigare. Har redan intagit min dos av ny kunskap från det hållet, nu är det bara upprepningar vilket inte tillhör min utvecklingsruta längre.

Har fått ett spännande samtal idag också (annars hade jag inte tagit upp det här) och jag har till dess förvåning gjort ett träningsschema för Mars som jag måste hålla. Kanske lägger upp det i min träningsdagbok också! ^^

100% Plugg
80% Träning, Jobb och Övrigt!

Yes! Bara att bita tag i det redan nu! Take Care / A

Kommentarer
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 12:00:49
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0