Härlig provision med inslag av (o)verkliga mardrömmar..


Mjo, godmorgon! Ligger i mitt mörka rum med väskor liggandes på skrivbordet, böcker på golvet, papper i fönsterkarmen och en hund på min kudde. Det är stökigt i mitt rum, men jag måste vara tyst för att inte väcka mamma.

Var på världens dåligaste humör för att jobba igårkväll, men jag hade turen med mig. Trevliga gäster och mitt pass stormade förbi tiden med en fin vinst åt mig. Provisionen! Som det även blev förra helgen, mina personliga rekord! Det känns coolt. Kanske är det den nya västen som för med sig turen?!

Trots mitt rätt så sena pass har jag varit vaken ett bra tag. Kan inte sova längre, som jag jämt hade velat göra för att komma bort från allting. Nu drömmer jag om allting också, både underbara drömmar men såklart även mardrömmar som förstör min harmoniska känsla av lycka som skapats av de underbara drömmarna..

.... sååå fruktansvärt jobbigt att det gör obeskrivligt ONT!

Nej nu vill jag inte sitta här och deppa. Ska ut och promenera innan jag städar allting innan jobbdags. Ha det finast! TakeCare / A

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Hejsan!!

Ja, sola ät riktigt skönt!

Det är fint att vara brun! :)

HAft en bra helg än så länge??

Kramar

2009-03-07 @ 12:48:40
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0